אודות סדרצ'ק

אודות

נעים מאוד, שמי רחל ינושקביץ. מתגוררת בקריית מוצקין ועוסקת במתן שירותים בנושא כספים במגוון צורות מעל 30 שנים.

מה הספקתי בחיי ?

אני נושאת עימי ניסיון רב שנים כבנקאית וכעובדת בחברת ייעוץ והחזרי מס. במהלך שנות עבודתי צברתי ידע רב בתחום הפיננסי ואני בהחלט יכולה להגיד שיש לי בקיאות רבה בכל הקשור לנושא הפיננסי בכלל ולכסף בפרט. עם פרישתי משוק העבודה כשכירה חיפשתי את הדרך להמשיך ולסייע לאנשים, כך שיקבלו ערך מוסף אמיתי מעבודתי. מכיוון שיש לי כיום יותר זמן פנוי, בחרתי לשלב את הידע הפיננסי עם הרצון לעזור לאנשים ופניתי לתחום ארגון וסידור המסמכים.

אתם לבטח שואלים מה הקשר בין ידע פיננסי לסידור מסמכים ? מיד אספר.

בואו נתחיל בשאלה הפשוטה, מה אני בעצם עושה ?

ראשית, אני מעיינת בתשומת לב רבה בכל מסמך ושמה לב לפרטים הקטנים ביותר. ברגע שאני מבחינה בסעיף מסוים או בפרט שאתם (הלקוחות שלי) ככל הנראה לא שמים לב אליו או לא מודעים אליו, אני מתחילה בבדיקות רלוונטיות למטרת בירור העניין.

הבדיקות כוללות התקשרות לגוף הרלוונטי, בדיקה באתר האינטרנט, בדיקה מולכם או – כל בדיקה אחרת הדרושה בכדי לברר ביסודיות במה מדובר והאם אתם זכאים להחזר כלשהו.

למה אני ? למה שאהייה טובה בזה יותר מכם ? ראשית – אני אוהבת לעשות את זה, ואתם ?

תוסיפו לזה שיש לי את הזמן, הסבלנות, הנחישות וההתמדה הנדרשים כדי לצלוח את זה.

מה גורם לי לתחושת סיפוק? – כשאני עוזבת אחרי סדר – ולא פעם מגלה בעבורכם כסף שהיה ״זרוק״ על הרצפה – שרק היה צריך לדעת להרים אותו.

במקצועי יש לי רקע וניסיון, בעבודה רבת שנים בבנק מהגדולים בארץ ובחברת ייעוץ והחזר מס. לימוד אימון אישי, אימון מתקדם ואימון בעזרת קלפים ב”יוזמות”.

אשמח לתת לכם שירות.